דרעי יחזור לממשלה? השר בן צור: "זה יקרה בקרוב"

מהדורת הבוקר No Comments on דרעי יחזור לממשלה? השר בן צור: "זה יקרה בקרוב"

שר העבודה יואב בן צור בריאיון ל'קול חי': "אנחנו נחושים להעביר את חוק דרעי בזמן הנכון וזה יקרה בקרוב" | על יוקר המחיה: "בכלכלה אין פתרונות קסם. אנחנו עושים עבודה נחושה"

סגן השר יואב בן צור צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר העבודה יואב בן צור (ש"ס), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני) והתייחס תחילה לחזרתה של ישיבת חומש ליישוב: "סוף סוף אנחנו רואים ממשלת ימין שעושה את מה שצריך ומראה את זה במעשים".

הוא נשאל האם בכוונתם לשוב ולחוקק חוק שיאפשר ליו"ר ש"ס להתמנות לשר: "דרעי צריך להיות בשולחן הממשלה. העם אמר את דברו. אנחנו צריכים להפסיק להתרפס בפני עתירות קנטרניות של עמותות. אנחנו נחושים להעביר את חוק דרעי בזמן הנכון וזה יקרה בקרוב".

לדבריו: "נתנו חלון של זמן לדחות את החוק מתוך מנהיגות כי היה קרע קשה במדינה. הרשות השופטת לא פסלה את דרעי אלא את החזון, את המנהיגות שלו. ש"ס לא מובילה את הרפורמה המשפטית, הליכוד מובילה אותה ואנחנו רק מצטרפים. במה שקשור לדרעי נעשה הכל כדי שהוא יחזור לשולחן הממשלה. הוא חסר מאוד בשולחן הממשלה".

בן צור התייחס ליוקר המחיה: "דבר ראשון צריך לקחת בחשבון שיש עליות מחירים בכל העולם. יש שני דברים שעושים – לראות איך מורידים את המחירים בטווח הקצר ולכן הוועדה וגם תלושי המזון ועוד. הדבר השני הוא צעדים לטווח ארוך. במשרד שלי שמו מאות מיליוני שקלים להכשרות מקצועיות בדגש על אוכלוסיות חלשות".

עם זאת, הדגיש השר: "אין פתרונות קסם. כלכלה זה ענין של תהליכים ותהליכים לוקחים זמן. אנחנו עובדים בנחישות".

על אפליית המינויים במשרדי הממשלה: "הממשלה הזו תעשה את הכל כדי לעשות העדפה מתקנת לחרדים. אני מיניתי מנכ"ל חרדי צעיר למשרד העבודה, ישראל אוזן. זו אמירה מבחינתי. נעמוד על כך".



0 תגובות